Monday 6 June 2011

akubabez=akuxderkeje..kekeke.. =P

credit tumblr


aku nak tulis blog ah...sbb aku rse cam best...ahahaha.. xberwawasan dan xbervisi sungguh aku ni...xder lak aku terpkir nak carik glemer atau cari makan ngan berblogging nih...sekadar mengisi mase lapang..lame woo aku cuti...(jrg aku cuti lame...ehehe....aku amek kos kritikal<-ni jpa yg kate akunye kos tu kritikal ahaha...so,cuti2 pnjg ni hanye berlaku 4 thn sekali..? ntah la..i juz go wif the flow..)
plus...ngan cuti yg pnjg nih xder la plak aku plan nk g vacation ke..(pitih xder beb..scholar dh abes...siot btul~aku bli make-up..booya~~ehem2...hehe..)...aku cube gak nk mantapkan ilmu rumahtangge aku nih....(sengal cikgu yg suruh aku amek pertanian mse pmr dulu...kalo x msti aku xyah blaja lg...kihkih...)...tp, cam x jln lgsg jek....aku xselera ah nk berumahtangge(ewah ayt aku~~kuikui)  pade waktu terdekat nih...ehehehe...biarla....ni keje Allah....oh, mase harap ko ader jawapannye.. =) so, aku ingt nk tulis jek pape aku rse best. ahaha...aku rse best k..bkn kamu... kamu atau kamu...

No comments:

Post a Comment