Monday 6 June 2011

review filem=Karak



hai korang~~ <3
gile la aku...tulis review nih pukul 3.52 a.m
malas nk tido...bkn ape nnt terbabas subuh...xke naya tu...xbes ah mulekan hari tanpe subuh...btul x..? (ni tanye diri sendiri sbnrnye... =P)
citer ni ok weyh...siyes....korg bayangkan aku tgk cter ni mase tu adek aku hilang hp...badmood jek memasing...ye la ktorg nih bkn dr family hari ni hilang iphone 4 esok bli iphone 5...ahaha....so, tgk la jgk cter ni..abes tiket dh bli...ok la cter nih...walaupun dialog dlm cter nih same jek mcm dialog citer-hantu-melayu laen...tapi aku rse cter ni ok..pantas jek bergerak...and hantu pun byk jek muncul...ye la kdg2 kter g tgk cter hantu...hantu nye kwajak muncul sekejap2 jek...xsampai 5 saat dah blah...tu hantu pemalas namenye...byknye tunjuk aksi lucah jek...ntah pape...tapi x cter nih....ye la kdg2 tu aku tgk Kilafairy tu bkn maen seksi lagi dlm cter nih tp ok la,xder la sampai rse annoyed...aku xtaw la kalo korg punye annoyed threshold level tu rendah...mungkin korg akan rse annoyed kat die dr awal lg...kikiki..tp, die berlakon ok la beb, ok la utk pelakon baru... Shahir Af8 tu pun ok gak la...ade kwn aku xnak tgk sbb ade balak Rozita Che Wan tu...tu jeles nmenye..ahaha...korg penah rase x bdk2 af nih ade satu style berlakon yg same...aku xphm gak kdg2 tp, aku perasan bende ni mase tgk drama2 lakonan bdk2 ni kat astro..abes kalo dh tgk ribu2 kali ni mane x perasannye....hehe..tapi x syahir...ok jek die...aku rse die berguru ngan awek die kot...ahaha...ade lesson yg kite boleh ambil dari citer nih. Korg pegilah tengok. mungkin korg insaf pastu..mane lah taw..ehem.. =) korang kene taw kete Volkswagen kuning tu mmg wujud weyh..kwn bapak aku keje bwk teksi penah nmpk weyh..(*aku xtaw la bpk aku tipu ke...kekeke..)

Fakta kelakar pasal karak ;
1.bf hafal no. ic gf - ader ker org camtu..?? siyes...no.pin atm hafal la kot..kekeke..
2.no.ic tu no. ic lelaki eh - kat mesia nih kalo last number tu odd number..tu jantan la beb.
3.kalo korg terkandas kat karak, korg nk lalu ke jln dalam tu...msti korg redah je jgk traffic jam tu kan..

No comments:

Post a Comment